Fina dagar

Vilka fantastiskt fina dagar det varit nu, men inte idag och tur var väl det..här började dagen med att Isac kräktes i bilen på väg till dagis, var bara o vända..sanera bilden från mjölk spyor..fy höll på o spy själv jag..

Igår var jag till mvc o lyssnade på bebisen och mätte magen, tusan vad envis den lilla vara flyttade runt sig i magen hela tiden så hon hade jätte svårt att lyssna på hjärtljuden..men till slut efter typ 15min hitta hon rätt:) allt var bra, verkar bli en tung bebis denna gång också..hade inte förväntat mig något annat heller, min vikt hade dock gått rätt upp..fy känns inte så där jätte bra..måste tänka mindre på choklad tror jag:)Lär börja röra på mig mer också..men det är svårt när det gör ont att gå efter en stund.. vi var också upp en sväng till tolven så barnen fick bada lite

snart har älskling semester ! och på söndag drar jag och älskling i väg till tellberg för att fira vår 1års dag som gifta. Blir att återuppväcka minnerna därifrån. 

dags o roa isac lite bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0