helt underbart...

Stressigt blev det i morse kan jag lova...klockan var 8.30 när vi kom ner, alltså blev det panik 09.00 skulle båda Casper o Isac vara på dagis.. men men så kan det bli ibland..oliwer var vaken en timme i natt då han tyckte det helt enkelt var morgon då fast klockan bara var 1.. skyller på honom att vi sov över..vad grinig jag blev .. var så jäkla trött.. kunde inte sova först när jag la mig och sen precis när jag äntligen håller på att somna ..hör man lillen ropa... bara ner o göra välling det..
Älskling och jag håller på o planerar en barnledig helt här fram över bara han o jag =) ser jag fram emot!

När vi lämnat barnen på dagis åkte jag o oliwer till öppna och lekte lite..sen var det bara hem o lägga oliwer i vagnen så somna han direkt..

Nu väntar jag på kaffe besök utav malin blir väl snacka lite skit nu då=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0