glömmer bort att skriva jag!

Fasen glömmer bort att skriva här jag...Den här veckan har varit bra tycker jag..i måndags var jag till sandviken och lunchade med verran alltid trevligt att träffas lite=)

på tisdag var jag o mumman och småttingarna i valbo och shoppade party kläder=) vi hittade faktist båda riktigt snygga! vi har ju lite party planer på G här fram över=)

onsdag blev det en lunch på hanssons med syster o hennes kids. Oliwer var med han oxå, han är så himmla go nu=) en riktigt mammig kille det=)..va gott med räksallad, älskar den vitlöks såsen som dom har! skulle kunna äta den med sked jag.

 och idag är det alltså torsdag och i dag är det städa dag för min del! Isac är på dagis och oliwer sover ute i sin vagn, och Ninja ska till storvik till sin dagmatte..en helt underbara person som hjälper oss med ninja ibland, gud värt!!

Å älsklingen... som stressar på jobbet...fy tycker synd om honom...önskar han kunde va ledig mer..

Dags o planera upp halloween helgen lite.. sandra o micke kommer ju..lär skrämma upp dom ordentligt när dom vågat komma till hofors=) ska bli riktigt trevligt! undra vad vi ska bjuda på för gott då? hm.. nu lär jag planera!  kramizar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0