längtar =)

läääängtar så till den 28/11! Behöver komma hemifrån känner jag...bort från den här vardagen och ladda upp batteriet eller hur man ska säga=) vi ska iaf åka på kryssning med maria o jani..dom skulle åka så då hakade vi på, ska bli super kul! vi ska åka in på onsdag jag o maria o betala resan. vi får lyx hytter faktist=)

håller på o planerar när jag ska börja jobba...var upp till jobbet och förlängde mamma ledigheten till augusti nästa år..tänkte först vad skönt..men när jag tänkt efter vill jag nog tillbaka tidigare,blir för långt..kanske älskling kan va hemma...får se hur det blir...oliwer ska iaf inte börja på dagis förrän i augusti/september

just jaa, den 26 ska ja ut med jobbet oxå, det hade jag glömt..får se vad dert blir för trevlig då=)

                                                       Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0